• Русский
  • Avaleht
  • Kooli üldinfo
    • Ajalugu
    • Koolist
    • Saavutused
    • Kool tänab!
    • Koostööpartnerid
    • Vabad ametikohad
    • Teenuste loetelu ja hinnakiri
    • Pildigalerii
  • Kontaktid
    • Kooli üldkontakt
    • Juhtkond
    • Hoolekogu
    • Tervisenõukogu liikmed
    • Spetsialistid
    • Õpetajad
    • Õpilaskodu kasvatajad
    • Õpetaja abid
    • Tehniline personal
  • Lapsevanemale
    • Kooli vastuvõtt
    • Avalduste vormid
    • E-õpilaspiletite duplikaadi tellimine
  • Dokumendid
    • Põhimäärus
    • Avalik teave
    • Dokumendiregister
    • Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus
    • Kooli arengukava
    • Kooli õppekava
    • Üldtööplaan
    • Korrad
    • Töötasujuhend
    • Muud
  • Õppetöö
    • Õppe- ja kasvatustöö eesmärgid ja ülesanded
    • Kooli õppekava
    • Hindamine
    • Konsultatsioonid
    • Tunnijaotusplaan
    • Tunniplaan
    • Tundide kellaajad
    • Koolivaheajad
    • Lõpueksamid ja tasemetööd
  • Tugiteenused
    • Spetsialistide töö koolis
    • Individuaalne õppekava
    • Tervisenõukogu
    • Õpilaskodu
    • Pikapäevarühm
      • Kasvatajad pikapäevarühmas
    • Suvelaager
    • Söökla
  • Huvitegevus
    • Ürituste plaan
    • Kooliprojektid
    • Huviringid
    • Ajaveeb: huvitegevus koolis
  • Õppenõustamiskeskus
 
Tallinna Kadaka… > Lapsevanemale > Avalduste vormid

Avalduste vormid

  • Kooli vastuvõtmise taotlus
  • Taotlus õpilaskodusse vastuvõtmiseks
  • Taotlus õpilaskodust välja arvamiseks
  • Taotlus pikapäevarühma vastuvõtmiseks
  • Taotlus pikapäevarühmast välja arvamiseks

Uudised

  • Meediakajastused
  • Käesolevad projektid
  • Tehtud projektid

Конкурс рисунков

«Мигрирующие рыбы»

1 A.K. 3kl.

“Моё творчество”

Meie kool

Kabinet
Koridor
Kabinet
Spordisaal
Saal
Hooldusklass
Spordiväljak
Lasteväljak
IMG_2760
Söökla
Eesti keele klass
Kool
Kool
Kool
Tunnetustuba
Õpilaskodu
Koridor

Kasulikud lingid

  • e-post

 

hitsa_logo

Copyright

© 2021 Tallinna Kadaka Põhikool.

  • Return to top

Powered by and the WordPress Graphene Theme